tiistai 1. tammikuuta 2013

Vuosi 2012 päättyi.. mitä jäi käteen :)

Emmo kävi läpi omaa vuottansa blogissaan ja aikasta vaikuttava ja vauhdikas vuosi hänellä on ollut! Minusta on aina mukavaa kun joku suomalainen saa jalkaansa ulkomaisiin juttuihin. Se vaatii paljon työtä, "kukaan ei tule kotoota hakemaan" :).

Mitä minulle jäi vuodesta 2012 päällimmäisenä mieleen.. muutenkin kuin askartelumielessä :)

Vuosi 2012 oli aikasta kiireinen ihan joka saralla

1. Päätyötäni tuli painettua (varsinkin kevät) aamusta yöhön
2. Loppukeväästä tein päätöksen lopettaa verkkokaupan. Toiminimi vielä on pystyssä ja toiminnassa ;)
3. Kaupan fyysinen sulkeminen ja kaikkien asioiden hoitaminen vei koko elokuun käytännössä
4. Onneksi syksyyn mahtui kaksi ulkomaanreissua
5. Sain myös kouluni päätökseen (olen opiskellut puolitoista vuotta erikoisammattitutkintoa työn, firman ja lasten ohella)


Mitä sitten tilalle?

No, ensi vuonna alkaa taas Project Life joka on ainakin mulle sellainen puristus, että tiedän jo nyt kesäkuussa lupaavani etten ihan heti tee uudelleen :).. Päätin myös aloittaa espanjan kielen opiskelun monen vuoden jälkeen. Myös askartelulle olen luvannut enemmän aikaa... Mutta tärkeinpänä on tietenkin perhe jolle olen luvannut pyhittää enemmän aikaa :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti