keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Korttia ja kirppistelyä

Kiirusta on pukannut toden teolla ja askarteluhuone on saanut olla aika rauhassa. Facebookin kirppiksellä olen tosin myynyt noin viitisenkymmentä leimasinta ja paljon muita tuotteita.. työsarkaa riittää vielä :). Vuosien mittaan on tavaraa kertynyt ja paljon tavaroita on jäänyt käyttämättä. Olen muutenkin päättänyt viime vuoden lopussa tyhjentää varastot ja kaapit turhasta tavarasta.

Mulla on nyt kolmannen kerran kahden viikon pätkä Tuusulan Femmatorilla (siis kolmen kuukauden sisällä). Olen ollut tyytyväinen myyntiin. Eka kerralla juuri ennen joulua kahden viikon myynti oli 290e ja tammikuussa kahden viikon myynti oli 435e. Aina vähän jännittää, että meneekö mikään kaupaksi.. niin myös tällä kerralla :).

Annanpa tässä pienen vinkin kirppistelyyn: Olen jo monta vuotta ottanut aina saman pöydän, joten myymättömiä tuotteita ei tartte uudelleen hinnoitella vaan kätevästi saat aina osan pöydästä "valmiina" :). Tämä siis jos tiedät meneväsi uudelleen kirppistelemään.

No, sitten askarteluun.. yhdet hääkutsut sain tammikuun aikana tehtyä ja pari korttia, mutta muuten korttirintamalla on tosiaan ollut hiljaista. Emmon skräppäyskurssin työtkin on hieman rastissa, joten tiedän mitä sivuja teen kevään aikana :).

Tämä kortti on jälleen tehty Silhouetella. Valkoinen kartonki, johon kone leikkasi tekstin ja korttipohjan reunat. Taakse vaan pirteä keltainen kartonki ja avot.. nopee ja helppo :).. yllätys yllätys :).




2 kommenttia:

  1. Tuo Silhuette kiinnostaa kovasti - mietin vain että mistä se pöydä pinta-ala otetaan (ja toisaalta investointiin tarvittavat rahat joo). Onko sulla silhuette kokoajan esillä vai kaivatko aina kaapisto - mietin et olisko toi toimiva ratkaisu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla laite on pöydällä koko ajan, tosin käytänkin sitä aikasta paljon, joten asentaminen joka käyttökertaa varten ei ole mun juttu :). Tilaa laite tarvitsee, sillä leikkuumatto menee edestakaisin n. 30 cm. Alkuinvestointi on iso, mutta käyttö sen edestäkin halvempaa kun kuviot maksavat 0,79e/kpl. Itse olen tässä puolen vuoden aikana ostanut n. 50 eri kuviota eli n. 40e mennyt. Tuolla hinnallahan ei montaa stanssia ostella... muita käyttökustannuksia on leikkuuterät ja leikkuumattto. Koska käytän niin paljon konetta on mulla menossa jo toinen matto (n. 14e) ja pari terääkin on mennyt (n. 10e):). Mulla esim. Bigshot on jäänyt täysin käyttämättä ja harkitsenkin vakavasti stanssien myymistä pois, koska esim. peruskuvioita voi leikata myös Cameolla.

      Poista