sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Leimailutaivas takana

Olipas eilen kiva päivä! Pääsin kuin pääsinkin piipahtamaan Leimailutaivaaseen, vaikka ensin näytti siltä etten sinne pääse, joten en sitten ollut "valmistautunut" etukäteen :).

Ilma oli aamusta huono ja muistuikin mieleen elävästi kauppiasajoilta yksi Leimailutaivas ja yksi Vuosaaressa pidetty Intohimona Skräppäys -tapahtuma, jolloin ilmat oli ihan älyttömän huonot :). Viime Leimailutaivaaseen en päässytkään ja tämä oli ensimmäinen kerta kun en itse ollut myyjänä. Kerrankin oli aikaa kiertää ja jutella ihmisten kanssa. Olin ajatellut, että tunti siellä menee, mutta kas kummaa 2 ja puoli tuntia siellä sitten vierähti ja olisi varmaan mennyt enemmänkin jos muut kiireet eivät olisi painaneet...

Kivasti oli vanhoja tuttuja, mutta yllättävän paljon myös täysin uusiakin kasvoja :). Piirit on kuitenkin niin pienet tämän "hardcore" harrastuksen parissa, että 7 vuoden aikana on tullut tutuksi toooosi monen kasvot :).




Tässä minun ostokset (menin siis ostamaan vaan Paperilla-lehdet sekä katsomaan josko olisi 8" albumeja :). No, ihan perustarvikkeita ostin. Yhtään leimasinta en edes katsonut, kun olen vähän tullut tulokseen, että myisin suurimman osan pois nykyisistäkin. Paras löytö oli ehdottomasti Decoreteltä nuo AC:n mustat ja valkoiset 75 arkin paperipakkaukset (hinta vaan 20e). Mulla noita menee (tai menisi jos siis askartelisin enemmän) paljon. Paljon myös tuunattavia tuotteita hommasin: puukantisia vihkoja, korupohjia ja tiskirättejä. Fimo-juttujakin lähti mukaan, josko nyt vaikka kokeilisin tehdä niitä koruja joihin mulla on ollut muotitkin kohta vuoden *reps*. Kimalleliimateline oli kanssa kiva. Nyt saa liimat säilytettyä helposti alassuin. Muutenkin ihan sellaisia perustyökalujen päivittämistä tein: rangerin musteenlevitin on mulla huonolla hapella ja lisätyynyjähän tarvitsee aina. Teippiä menee vaikka käytänkin Scothin konetta. Suihkepulloissa testaan nyt nuo mitkä ostin kun mun mielestä Rangerin pullot menee jumiin yllättävän usein.

Väreistä huomasin, että kaikki keltaset ja turkoosit oli mun juttu. Tykkään ko. väriyhdistelmästä.. siihen kun vielä lisätään se musta niin avot!


Kiitos Taava, että jaksat näitä tapahtumia järjestää vuodesta toiseen!
Arvostan ja muutkin askartelijat yhtyvät varmasti näihin sanoihin.

6 kommenttia:

  1. Hyvät on hankinnat... monta noista olisi voinut lähteä minunkin mukaan! Itse rakastan kannssa noita mustan ja valkoisen kartonkipakkauksia... ties monennetko menossa jo.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnistuin tosi hyvin hillitsemään itseni ja en ostanut IHAN kaikkea mikä vain silmää miellytti :) *reps*. Niin vähissä nykyään tuo paperiaskartelupuoli. Varsinkin Silhoueten kanssa tuo musta ja valkoinen on mulla kovassa käytössä.. muista lisäksi vielä kraft.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kaikkea ihanuutta oli tarjolla joten osa pääsi sitten minun kotiini :)

      Poista