keskiviikko 7. tammikuuta 2015

MOC 2015 #6: Villasukat

Kuudennen haasteen teema oli "it´s all about".. vähän aikaa mietin, että mistähän sitä tekisi ja olisinko tehnyt "kynttiläfriikkeydestäni" (poltan tuikkuja toooosi paljon :)) vai mistä sitä keksisi.. no, sitten mulle tuli mieleen ja sattui vielä olemaan kuvakin valmiina.. eli villasukista :)... Mulla on aina kotona jalassa villasukat ja aina kun olen reissun päälläkin niin villasukat kulkee mukana.. on kesä tai talvi. Ei olisi homma eikä mikään jos maailmasta loppuisi ihan mitkä muut sukkatyypit tahansa kunhan villasukat jäisi :). Tässä yhden mun lempparisukista eli pitkät ja värikkäät. Siskoni teki nämä mulle toissa syksynä <3.

Credits: Valorie Wibbens - Lost and Found, Valorie Wibbens - When Skies are Grey, Amy Wolff - Giddy ,Kim Jensen - Me Right Now, Karah Fredricks - Someone, Michelle Godin - Manly man, Little Butterfly Wings - Full of Wonder

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti